On Sat, Nov 26, 2016 at 07:15:02PM +0100, Gábor Sári wrote:
> Hali,
>
> Az ilyen jellegű problémák tapasztalataim szerint legtöbbször amiatt futnak
> félre, mert nem ugyanaz a "környezet/environment" van a hibás futást
> produkáló esetben (környezeti változók, elsősorban a $PATH tartalma!).
>
> Ezeket kellene megvizsgálni tüzetesen!

Guruságtól messze vagyok, de igen, nyakam rá, hogy erről van szó.

Indíts cron-ból és webminből időzítetten olyan scriptet, ami a "set"
esetleg "set | grep '^[A-Z].*='" parancs kimenetét menti valahová és
látni fogod, hogy mi okozza a gondot -- illetve a másik tipp, hogy a
webminből is ugyanolyan jogosultságokkal (rootként?) fut-e a cucc.

--
PTG
        "A penny for your thoughts?"