2016. november 28. 9:30 Gyulai László írta, <gyul...@turr.sulinet.hu>:

> Én személy szerint a seagate-t hanyagolnám, elég rosszak a statisztikák,
> bár valószínű vannak olyanok akiknél jól működnek.
> http://www.hwsw.hu/hirek/55124/seagate-barracuda-st3000dm001
> -hdd-merevlemez-hiba-meghibasodas-per.html
>
> A wd red-el is volt már sokaknak gondja nasban, ki lehet fogni rosszat is
> meg jót is. De még mindig inkább wd mint seagate.

Ezért kérdeztem, hogy NAS vagy Barracuda HDD. Mert a cikken is barracudáról
van szó, megnéztem a barracuda leírását, az nem 7/24 üzemre van tervezve.

Nekem egyik "szerverben" 12 éve mennek barracudak 7/24-ben, semmi hiba
sincs velük, és most selejteztünk 24 db 13 éves PC-t, szinte minden nap
használatban voltak a 13 éve alatt igaz nem szerver és nem 7/24-ben, de a
24-ből eggyel sem volt probléma a 13 év alatt. Ezért gondoltam, hogy a
Seagate jó lesz. De meggyőztetek, WD-t próbálom előtérbe helyezni a
beszerzés során, majd kiderül, hogy sikerül-e.

Veres Sándor