Sziasztok!

Eljutottam oda, hogy az általam oly kedvelt mikrotiket megtapossam jó alaposan.
A probléma a vpn-el van ismét.
A "szerver" oldalon 5.20 x86 pc mikrotik van.
A másik két kliens pedig 6.37.2 (routerboard) legújabb ros-t futtat.

No ez a két mikrotik család vpn-ből nem épp összevaló vagy én nem értek hozzá. IPSEC site to site vpn-t akarnék összehozni vele, de vagy nem csatlakozik vagy nagy nehezen összejön a link és forgalom nem megy át egyik lan-ból a másikba.
Áttekintés:

Alternatív megoldásként L2TP megoldást is próbáltam ipsec-el és anélkül is és ez is kudarc lett. (incoming first udp packet .... elhasal ez is)
Korábban azonos verziójú szoftverekkel nem volt gondom.
Az 5.20-t nem tudom frissíteni, ez nem opció.

Elképzelhető, hogy ennyire nem kompatibilisek ezek a verziók?