Üdv!

Nyilván pofon egyszerű, de per pillanat zsákutcában vagyok.

Adott egy közepes gép, rajta 32 bites Mint 18 (Sarah) mate.
Sima asztali gép, semmi extra beállítás/program.

Synapticból feltettem rá a tighvncservert. Szerinte az 1.3.10 verzió van fenn.
Indítópultban benne van, hogy tigntvncserver -geometry 800x600 - depth 16 :1
Futni fut, de másik gépről nézve ezt kapom:
http://www.szag.hu/~hgy/mint_vnc01.png

Gugli barátunkat megtúrtam, néhányat kipróbáltam, eredménytelenül.
(Az a gép, amiről nézném, simán látok bármely másik gépet vnc-n, tehát nem a
viewerrel van a baj...)
Valamit nagyon benéztem, de mit...?

(Ja, nem ragaszkodom a tughtvnc-hez, lehet real is, vagy más is... És a sima
beépített távoli asztalt hanyagolnám...)

Kösz: Gy.