Nekem egy korábbi verzió tavaly produkált hasonlót. ott a calc indult így
újra a win7-es gépen, amint egy bármilyen dokumentumot próbált valaki
megnyitni. A megoldás új felhasználói profil volt.
Nyilván van kevésbé drasztikus megoldás is, esetleg a felhasználói
könyvtárból a libre állományainak törlése, de ez volt a gyorsabb, mint
keresgélni.