Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>,
meghatalmazó: Csaba Tiba <tibacs...@gmail.com>
Elküldve: 2017. január 6. 19:25:53
Címzett: Techinfo
Tárgy: Re: [Techinfo] Toolwiz Time Freeze nem adja vissza a promptot

még nem használtam ugyan ilyet de drlb szerver alatt máshogy kellene kinyomni
azt a scriptet. sshd-n eléred a klienst rendesen?

2017.01.06. 12:51 ezt írta ("Venczel József"
<vencz...@hotmail.hu<mailto:vencz...@hotmail.hu>>):

Win10

De akkor elmondom igazán mire kellene. DRBL szerver segítségével telepítem a
gépeket és drbl-winroll-lal oldom meg az átnevezést, meg mindent. azt szeretném
elérni, hogy miután a winroll újraindította a gépeket, a drbl szerverről be
tudjam kapcsolni a klienseken a timefreeze-t. Ehhez egy scriptet használnék a
szerveren, ami végigmegy a gépek ip címe alapján és ssh-n keresztül bekapcsolja
a timefreeze-t.

Viszont ha már az elsőnél elakad... :(