Üdv Adam!

>nem a konkret megoldasoddal, a koncepcioddal van bajom, mert arra enged kovetkeztetni, hogy a VLSM alapjai nincsenek meg.
>ez nem baj, belevesszuk az oktatasba.
Nem tudom miből jött le neked az, hogy nem ismerem a VLSM címzési rendszert. :) Tanulmányaim során több alkalommal "hallottam" róla, legutóbb a Cisco CCNA tanfolyamon.
Más dolog tudni valamit és más dolog a gyakorlati életben alkalmazni.
VLSM-el gyakorlati tapasztalatom nincs, mert eddig nem volt rá szükségem.
Valljuk be őszintén, ki az aki úgy alkalmaz egy technikát éles rendszeren, hogy nincs benne gyakorlati tapasztalat? Személy szerint, ha valamit nem ismerek, akkor ahhoz előbb felhúzok egy mini labort, tesztelem és megértem. Aztán a többi ... Sajnos idő hiányában erre nem volt lehetőség, azonnal kezdeni kellett valamit a problémával.

Köszönöm a tipped, ami rávilágított arra, hogy a VLSM-et gyakrolatban is használni lehetne/kellene. :)
Bevallom, hogy nekem ez a címzés eszembe sem jutott.
Természetesen beiratkozok a tanfolyamra :), ha indítjátok, illetve az eddigi lehetőségeket is köszönöm!
Üdv!

2017. 01. 07. 20:57 keltezéssel, k...@mayten.sch.bme.hu írta:
On 01/07/2017 19:11, Sándor Fehér wrote:
Még most igen, de csak egy ideig.
Már most is vannak olyanok, akiknek két telefonjuk, tablet, plusz
notebookjuk is van.
Nem tűzoltás volt a cél, hanem tartós megoldás.

Keves 512 cim, tervezunk a jovore. Rendben. Es a 192.168.4.0/255.255.252.0, 1024 minusz 2 ip cimmel miert nem tartos megoldas?

172.x.x.x/16 lett a megoldás, mert ezt tartottam a legjobbnak az adott
környezethez és feladathoz. (65.536 cím egy ideig elég lesz :) )

--
Szluka Pálné Igazgató asszony megbízásából
Fehér Sándor

Salgótarjáni Madách Imre Gimnázium
3100 Salgótarján, Arany J. út 12.
Telefon: (32) 411-353 Telefax: (32) 411-104
e-mail:fehersan...@madach-starjan.sulinet.hu
Internet: http://www.madach-starjan.sulinet.hu/