Hű de messzire mentetek. Azon azért érdemes elgondolkodni, hogy csak akkor
sufnituningoljon az ember ha muszáj és erre megkérik. Miért? Mert tényleg
leverhetik rajtatok a "szakszerütlen" garancia nélküli javítást. Ezt nem
árt észbentartani. Ahol lehet kérjétwk utasításba, mivel ha nem feded le
magad akkor mit teszel egy számonkéréskor? Az a mondat hogy úgy gondoltam
meg tudom oldani nem fog jólcsengeni azzal szemben hogy igazgatói
utasításra.

Gondolom
Ezen kár nektek hitvitát indítani van mindkettőben igazság és jobb cserélni
ahol lehet.

Csaba