Sziasztok!

Így van, nemrég üzemeltem be tízet.

A kaparásnál arra kell figyelni, hogy egy kis átlátszó műanyag lapon van
a por, a széle felé érdemes, hogy ne akadjon meg a széle, mert ha alá
megy a por, akkor ott eltűnik a betű.

Széles sniccer felső élével 3 mozdulatból letolható. Az ukku tartó meg
jó hely, ott védve van a matrica, nem sérül, nem kopik, nem ázik.

Üdv:

 Csaba

---