Köszönöm a válaszokat.
Még október 3.-án, már a tanév közben kaptunk levelet az eKréta
Informatikai Zrt.-től

"A NEPTUN-Napló (előző nevén @Napló) elektronikus napló jogtulajdonosa
2016. augusztus 1-től az eKRÉTA Zrt.  A KRÉTA rendszer és a NEPTUN-Napló
szoftver licence ingyenesen rendelkezésre áll valamennyi magyarországi
közoktatási intézmény részére." Megnéztem és a cégjegyzék szerint az eKréta
Zrt. július 31.-én került bejegyzésre, ha jól értem az SDA Informatika
utódaként.

Az üzemeltetésért alapszintű csomag esetén több, mint 25000 FT-ot kérnek
havonta -* több mint 300 000 Ft/év*. Ha emelt csomagot kérünk, amihez van
telefonos ügyfélszolgálat is, akkor több mint 38000 Ft/hó ~ *455 000 Ft/év*
lesz az ár. A 300 fő feletti intézményeknél emelt csomagot javasolnak. Ezt
nem gondolom kevésnek, főleg annak fényében, hogy az eredeti fejlesztő
Twinnetnél Kft.-nél 4000 Ft/hó és 6000 Ft/hó volt ez az ár és ott még a
liszenszt is kifizettük ezzel, amit jelen esetben a Magyar Állam már
megtett.

Most január 31.-ig nekünk is a Klikk üzemeltette a rendszert, 5 nappal
ezelőtt kaptunk egy levelet az eKrétától írták:
"Felhívom figyelmét továbbá, hogy a NEPTUN Napló rendszerre a szerződést
minden esetben tanévre lehet megkötni, így a szolgáltatási időszak 2016.
szeptember 1-től 2017. augusztus 31-ig tart."
Tehát a teljes évet ki kell fizetni, így utólag is.
Ennyi, sőt jóval kevesebb pénzből is kijön a fizikai szerver bérlés, a
virtuális szerver bérlet pedig már 1000 Ft/hó-tól elérhető.

Más nem Klikkes iskolák ezt, hogyan oldjátok meg?

Üdvözlettel:
Harmat Attila
rendszergazda

*Budapesti Ward Mária Általános Iskola, Gimnázium és Zeneművészeti
Szakgimnázium*
1056 Budapest, Irányi utca 3.
Telefon: +36 1 797-7792; +36 1 797-9291 | Mobil: +36 30 862-2699
www.wardmaria.hu | www.facebook.com/BudapestiWardMariaIskola

      • Re:... Csaba Tiba
        • ... Molnár Péter
          • ... Csaba Tiba
            • ... Molnár Péter
              • ... Szalayné Tahy Zsuzsa
              • ... Imre Balogh
              • ... Csaba Tiba
          • ... ka
            • ... Molnar Peter
  • Re: [Techinf... Gábor Petró
  • Re: [Techinf... Budapesti Ward Mária Ált Isk és Gimnázium , Rendszergazda

válasz