Gábor !

Ilyen körülmények között nem is fogj hozzá!
Azt nem láttam (felületesen futottam át a levelekt): a szerelt kábelek
fali, vagy patch kábelek?
Szóval ennyire vegyes "ajándék" kábel, de nincs a végeken patch panel,
rack, nem lehet külön csatorna...
Ne fejlessz így!

Az lehet megoldás, hogy pl a kamerás projektbe becsempészni legalább a
csatornákat és a gerincvezetékeket,
későbbi (más forrásból biztosított) végpontozással.

ÜDVF

> Hidd el jónéhány valódi mester itthagyott már jó néhány fúrószárat, pedig
> tudnak fúrni. Egy kis költői túlzás persze lehet hogy volt bennem a
> fúrószárak számát illetően mert a fúrandó lyukak száma iszonyú nagy lenne
> 1000m / 2m/4 lyuk, ezért túloztam.
>
> * patcpanel: szintén anyagi okok miatt nem lehet
>
> pedig hidd el nagyon sok későbbi kínlódástól kímélnéd meg magad, én a
> helyedben mindenképp megpróbálnék kisírni rá egy kis pénzt, ha nem is most
> rögtön
 Elhiszem, most biztos nem megy. Viszont ha ránk szabadul a klikkes
áldás mehetünk ebbe az irányba tovább. Ha már itt tartunk, mi a a plussz
a patchpanelnél ami miatt sokkal jobb mint a switch - switch
közvetlenül, milyen hibajelenség küszöbölhető ki vele, milyen későbbi
kínlódástól szabadít meg?

> Az osztott csatorna azért nem rossz, persze a szabványok nem véletlen lettek
> kitalálva, de egy jól kialakított osztott csatorna több nagyságrendet segít a
> helyzeteden.
 ennek és is örülök

> Mindenképp próbáld meg kicseréltetni valami normálisra,
 cserélni nem megy mert ajándék volt

Köszönöm!
bg

> hidd el elég szar lesz újrahúzni az egészet, egyszerűbb elsőre jót betenni.
>
> --
> Alaksza Balázs

[1]
Illemtan: http://www.szag.hu/illemtan.html [2]