Sziasztok.

Iskolánkat kiválasztották a következő PISA felmérésre. Az instrukciók szerint egy rendszerdiagnosztikai szoftvert kell lefuttatnunk, ami ellenőrzi, hogy alkalmas-e a gép a teszt kitöltéséhez (fejből meg tudnám mondani, hogy igen, de ez más tészta).

Ezzel a bizonyos PISA 2018 Próbamérés szoftverkazallal lenne egy kis gondom. A programot a http://adafor.oh.gov.hu/meres/diagnosztika.zip oldalról töltöttük, szóval a forrás hivatalosnak tűnik.

1., A leírásban szerepel, hogy a teszt víruskeresés is végez "ClamWin Free Antivirussal". Szintén a leírás szerint a saját keresőnk ezt trójaiként ismerheti fel...

2., A szoftvercsomag részét képezi az Autohotkey és az Autohotkeylogger programok. Elképzelésem sincs róla, hogy miért kéne ezeket egy rendszerdiagnosztikai teszthez használni.

Csak én vagyok paranoiás, vagy valami tényleg sántít itt? Nyugtasson meg valaki, hogy minden oké, péntekig meg kéne csinálni a teszteket 50 gépen, de így nagyon nincs kedvem elkezdeni.

Válaszotokat előre is köszönöm.

Üdvözlettel,

Ágoston József