Sziasztok!

Alapgond: Office 2016 van Win10-en és hol megnyitja a dokumentumokat, hol
nem.
Gondoltam újratelepítem, de hibát észlel és leáll. Ha javítani próbálom,
akkor ugyanúgy.
Letöltöttem egy Office FixIt-et. Ekkor eltávolítja a programok közül a
Vezérlőpultból, de a Start menüben megmarad a link, ami nyilván nem mutat
sehova.
Megpróbáltam 2010-et is telepíteni, hiba ugyanez. Sőt, letöltöttem Libre
Office-t az sem települ

Javasolnak egy regkulcs eltávolítást fórumokon, de azt meg nem engedi
törölni. (pl.:
http://www.thewindowsclub.com/microsoft-setup-bootstrapper-stopped-working-installing-office-2013
)

Csökkentet módban ugyanez

Megpróbáltam eltávolítani a vírusírtót, erre meg: Nem elégséges jogok.
Rendszergazdaként vagyok bent

Windows Installer halt be? Mit lehet vele tenni? Újratelepítés lesz belőle?