2017. 02. 03. 12:36 keltezéssel, k...@mayten.sch.bme.hu írta:
> most epp a masik cimre oldotta fel, nekem ezen is bejon, meg a masikon is.
> kulonosebben a problema nem erint, de azert ugye senki nem gondolja
> komolyan, hogy olyan informaciok alapjan barki elkezd hibat keresni,
> hogy az akarhanyadik keruletben nem jon be.
>
> ez mar majdnem az a szint, hogy nem mukodik a szamitogepem.  milyen
> szamitogeped van?  feher.

Akkor kicsivel közelebb:
Mobiltelefonomról mobilnettel elérem a szag.hu -t, sulinetes címről csak
a sulinetes IP címet tudom megnyitni, névvel, másik (84.3...) IP címmel
TimeOut hiba.

(Ha egyedi probléma lenne, akkor mindenki másnak működne. Ha min. ketten
ne látjuk akkor nem egyedi  a probléma. Minimum kettedi vagy többedi :-)

--
Dicső Géza
Budenz admin