Belső turkálás nélkül:
A hiba a többszintű számozás beállításánál van. Valószínűleg valaki
megpróbálta eliminálni a címsor számozását. Úgy tűnik, 0. szintű számozás,
0 méretű betű... és hasonlók társulnak az "Aktuális" többszintű listához.

Mintha nem lenne bekapcsolva a többszintű lista, de mégis van aktuális
listája.
Ha átváltunk egy másik többszintű listára, attól megjavul. (lehet, hogy
előtte ki kell kapcsolni a felsorolást, ami szintén hibás megjelenítés,
hiszen számozás van bent, nem felsorolás)

Nem a Címsor1 a hibás, hanem a többszintű számozás, amiben egyes szintekhez
1-1 bekezdés stílust kell beállítani. A lista egy olyan struktúra, aminek
vannak számozással kapcsolatos tulajdonságai és egy bekezdés&betű stílusa.

SzTZs