Sziasztok!

A Windows server 2012 R2-re feltelepítettem a wsus-t windows belső adatbázissal.
Szinkronizáció tökéletesen lefutott már többször is.
Tesztre pár gépet hozzárendeltem GPO-ban, ez is OK.
A wsus konzolja viszont gyakran kiakad, amikor a minden frissítés lehetőségre rákattintok és elkezdi betölteni a frissítések listáját. (~40.000 db)
A w10 w7 és Office van bejelölve a besorolásoknál.
A kifagyás, csak a wsus konzolját érinti, az oprendszer rendesen működik utána is.
Virtuális gépen és fizikai gépen is teszteltem, de csak 2gb memória mellett!

Mekkora a tényleges gépigénye a wsus-nak ~100 gép kiszolgálása esetén?