KMS aktiválás a kulcsszó amire keresned kell gugliban, közhálón
feltelepíted utána 180napig menni fog, annyi idő alatt tuti megjön a
tisztaszofttól a mak kulcs, ha kell.
Ne haragudj, de ez egy nyilvános lista, ráadásul nem is iskolai hanem egy
átlag gmailes címről írsz, ne haragudj, de bárki mondhat bármit, nyugodt
szívvel én sem küldenék kulcsot ha lenne.

Alaksza Balázs