magyar nyelvi megjelenitési, területi és beviteli beállítások vannak.
Amerikai eltávolítva (a magyar 101 gombos qwerty eleve nem is volt
telepitve csak a sima magyar  qwertz szabványú) a fő gond a Z Y csere egy
jelszó mezőnél megengedhetetlen hisz nincs kontroll, nem tudja a
felhasználó a pöttyökből, hogy mi van félre gépelve... SÜRGŐSEN MEG KELL
OLDANOM!