Még az eredeti gépben kellene a merevlemez vezérlő driverét "standard kétcsatornás PCI IDE" re átállítani. Hasonlóképpen az AGP, vagy PCI-e busz meghajtó programját, és minden mást "PCI szabványos PCI-PCI híd" -ra, a rendszereszközök alatt

Az új gépben a SETUP -ban a SATA módot átállítani hogy ne AHCI legyen.