Linux alatt vajmi kevés esély van ilyenre, én egy canon IR3225-el kínlódtam
és nem tudtam a felhasználó ID-t előcsalni sehogysem.

A samba tudna olyan felhasználó azonosítást, hogy egy adott hónapra van
kvóta mindenkinek, aki nem felhasználó az meg nem nyomtat.

De hátha valaki már tovább jutott ezeknél.
Csaba