Sziasztok!

Az archívum kedvéért: Tamás szétszedte a laptopot, lehúzta PS2-es csatlakozókat a billentyűzetről és a touchpadről, majd visszadugta. Ezután tökéletesen működött.

BIOS-ban nincs erre vonatkozó beállítás, Fn+F11 kapcsolná ki/be a touchpadet, de az sem működött (a többi Fn-es billentyűkombináció igen), a touchpad driverét is újratettem, eszközkezelő nem látta a PS2-es egeret (touchpad). Amit lehetett, szoftveresen megnéztem. A laptop korábban nem volt szétszedve, javítva.
Köszönöm a javaslatokat és Tamás segítségét.

--
Üdvözlettel,
Neumayer Béla