Szia!
Tuti tippem nincs, de én ebben a sorrendben haladnék:
Először megnézném, hogy a nyomtatódriver vagy a Word problémája-e ez:
megpróbálnám pdf-be nyomtatni a 6.-7. oldalt.
Aztán megpróbálnám a Word doksit valamilyen kompatibilis formában
lementeni, hogy abban marad-e a hiba. Ha nem, akkor meg lehet próbálni, mi
van, ha újra alapértelmezett formátumba mentem.

Ha ez se segít, akkor a nyomtatódriveren állítgatnék.  Pl. a Speciális
fülön a Nyomtatásfeldolgozó... nyomógomb alatt (ill. ez oprendszer és
verziófüggő) általában többféle kommunikációs protokoll állítható be,
ezeket próbálnám variálni.

Ha ez sem segít, akkor rácelluxoznék a nyomtatóra egy üzenetet, hogy "Ha
nem jön ki az oldal, kapcsold ki, majd vissza" :)

Üdv!: Szilárd