Sziasztok!

Keresgéltem a neten, néztem a doksikat, de egyelőre nem sikerült beljebb
jutnom, mert
egymásnak ellentmondó információkat találtam...
A Ubiquity tud olyat, hogy guest network. Bekapcsoltam, definiáltam hozzá
network-öt is, ott
bekapcsoltam a DHCP szervert. Ennek ellenére a kéréseket a suli DHCP szervere
válaszolta
meg. Azaz, csak válaszolta volna, mert a DISCOVER-OFFER megvolt, de az ACK nem!
Próbáltam VLAN-t beállítva, VLAN nélkül is, ugyanaz a helyzet. DHCP-Server
guardot
bekapcsolva, kikapcsolva, ugyanaz...
Cél:
Létrehozni egy olyan guest hálózatot, aminek ha vki tudja a jelszavát, tud
netezni (pl.
kollégák minősítésekor).
A szerver alapból mindent tilt, van Radius hitelesítés, szóval állandóra jó
minden, csak az
ilyen átmeneti esetekre lenne jó ez a Guest network.
Mit nézzek, miként tudnám leggyorsabban/legegyszerűbben megcsinálni?

Köszi, üdv:
                TT