Nekem 10+2 méter is működik, de az már határ eset, jó minőségű kábel
kell hozzá.

Van olyan kábel és laptop kombó, ami már a 10 méteressel is szakad.

Részemről a toldást részesítem előnyben, mert ha törik a csatlakozót,
amire volt már pár példa, nem kell a csatornában is cserélni, csak a
toldótól.

Üdv.:

 Csaba

---