Köszi az ötletet. Nem hinném, hogy ez a tablet MHL kompatibilis, de megnézem...

Attila

Androidos tableteknél és telefonoknál szokott lenni olyan, hogy MHL kompatibilis, és akkor a micro USB csatlakozóba csatlakoztatott
HDMI adapteren keresztül lehet kinyerni a képernyő tartalmat.
Persze hogy ez a tablet MHL kompatibil-e az csak próbával derülne ki szerintem. pl:
http://kutyubazar.hu/139-egyeb-mobil-tartozek/1002-okostelefon-hdmi-csatlakozo.html

A VGA-hoz pedig további átalakító szükséges, pl:

http://netdigi.hu/MINI-HDMI-MINIHDMI-to-VGA-adapter-atalakito-konver