Sziasztok!

Köszi a proxy-s megoldást, de hiába próbáltuk, sajnos nem hozott megoldást. A
legfőbb gond nem is a Onedrive, mert az oda tett más jellegű anyagok remekül
szinkronizálódnak, és szerkeszthetőek. Az igazi gond az Office-szal van. Hiába
próbálok belépni, sokszor azt kapom üzenetként, hogy baj van a fiókommal.
Lépjek be és javítsam. De mit, ha máshol (otthon) meg megy gond nélkül. Már
próbáltam a másik, @sulid.hu-n regisztrált címmel is, de a hiba továbbra is
fennáll. Hibalehetőségek:

- megnyitáskor: nem sikerült csatlakozni a tárterülethez, a fájlt csak
olvasásra nyitja meg.

- a fájl feltöltése tiltva van. Feloldáshoz kattintson ide meg oda.

- mentéskor: nem lehet elérni a onedrive tárhelyet. Menteni csak egy azon
kívüli (jellemzően helyi) gép meghajtójára lehet.

- többször volt már úgy, hogy mentéskor erőszakoskodtam, hogy oda tegye a
mentendő fájlt. Ő meg erre: lépjek be a fiókba (amit már persze előtte
megtettem) és majd úgy. Belépés után a mentéskor pedig azt kapom,hogy a fájlt
áthelyezték. És erre létrehoz a onedrive-n egy, szerintem temp állományt,
kiterjesztés nélkül, ami persze utána használhatatlan.

Ezt a fálj átírásos dolgot holnap megnézzük a rendszergazdával, hátha sikerül
valamire jutni.

Rózsa László