Szia!

Nem volt, nem is akartam. A lényeg inkább az lenne, hogy a programok és az
oprendszer fontosabb beállításait ne tudják elpiszkálni csak úgy poénból
(pl. pénznem, dátum, alapértelmezett beállítások, stb.). Nem akartam
érettségi előtt közvetlenül újra "imagelni" az összes gépet, pedig lehet
mégis az lesz belőle. Biztos, ami biztos alapon.

Nem tudok rájönni hogyan törték fel, lehet felveszem a kapcsolatot a
fejlesztőkkel. A fórumok olvasgatása alapján elég készségesnek tűnnek.

Viszont most azt találtam ki, áttenném a Tanulo felhasználót a Guests
csoportba. Csak az a baj, a MS honlapján nem találtam erről túl sok infót.
Csak annyit írnak, hogy nincs önálló profilja, csak amit bejelentkezéskor
létrehoz és az kijelentkezéskor törlődik. Csakhogy azt is írja, hogy ez
munkacsoportos környezetben (vagyis pl. nálam) nem így van. Nyilván, hisz
ott nincs profil, de azt nem írja hogyan. Meg még azt is írja, hogy a guest
nem tud programot telepíteni. Ezt viszont a normál user sem tud.
Szóval igazából nem tudom mi a különbség a guests és a users között, de
majd ma kipróbálom az egyik gépen.

Üdv,
Venczel József