Szia!

Nekem ilyen hiba akkor volt, amikor az openvswitch nevű szoftverrel konfigoltam a hálókártyákat a proxmoxban. Nálam a kezdetektől nem akart úgy működni a dolog, ahogy szerettem volna, így letettem a használatáról. Szerintem a bonding miatt lesz a problémád, ha openvswitch-switch nevű sw-vel konfigoltad.

A proxmoxról el tudod küldeni a /etc/network/interfaces fájlt?

Ha eddig jó volt, lehet hogy egy bug lesz!

ui: saját káron tanultam meg, hogy jobb egy normális routerrel megosztani a netet, mint virtuálisan egy proxmox vm-el. Nálunk egy mikrotik pc csinálja ezt, ami nem VM hanem fizikailag van telepítve egy hdd-re.