Megnéztem a pdf-et. Egyértelmű hogy fúvókák vannak eltömődve. És te pont fordítva ülsz a lovon, a fejbeállítás akkor a legjobb, ha a fúvóka kihagyás csíkjai a legjobban, legélesebben látszanak! Azzal hogy a kimaradó fúvókát fejigazítással próbálod szomszédos fúvókákkal kitölteni, pont, hogy elrontod a kalibrálást, nyomtatási minőséget, ami épp ellentétes a fejigazítás céljával.

A fej beszáradása évtizedek óta meglevő epson betegség, mikor még számtek boltban dolgoztam, ezek miatt hagytuk abba a forgalmazásukat. Egyszerűen nem vette be az egyszerű felhasználó agya, hogy ha pár hétig nem nyomtat, akkor majd egy patronnyi festéket el kell pacsálni a tisztítással hogy jó legyen, és ha mégsem szűnik meg a kihagyás akkor nem tudja visszaküldeni az epsonnak garanciális cserére mert visszadobták user errorral. Nem készülékhiba, a tulaj rontja el mert nem nyomtat minden nap-másnap. (ha jól rémlik még a kézikönyvben is benne volt)

Nem tudom hány fejtisztítási ciklussal próbálkoztál, sokszor 5-6-7 is kell, illetve utána jöhetnek a meleg vizes fejáztatások, esetleg neten árult csodavegyszerek (kétes eredménnyel).

Ez egy ilyen technológia, minden nap nyomtatni kell vele, akkor tovább bírja a fej. Hányszor jöttek hozzánk is a boltba az epsontól hogy áruljuk a nyomtatókat, mindig fogadkoztak hogy ez már isten biz nem szárad be. Ez már 10+ éve volt, de ezek szerint a mai napig nem tudták megoldani.

Ha végképp nem sikerül, esetleg lehet próbálkozni garanciális javítással, ha lejárt akkor esetleg szavatossággal, hátha azóta változott a hozzáállásuk.

GyL