Hm.
Már csak azért is betenném a WD-t a gépbe, és egy teljesen új XP telepítést indítanék. Felmegy? Elindul? Kipróbálni nem túl sok idő lehet.
Még azon se csodálkoznék, ha ezután klónoznál a WD-re és sikerülne.

sl

2017.05.16. 9:17 keltezéssel, Molnar Peter írta:
Hello!
>Clonezillával így mentettél?:
 - device-device mód
- local disk to local disk
- mbr clónozás >>> itt yes kell adni
Igen, pontosan.

>Ha így volt, akkor működni kell neki, ha az alaplapon nem lett megváltoztatva az ahci mód.
Nem lett, a regi winyorol meg mindig bootol.

>Nincs olyan, hogy wd specialitás.
>A hdd-nek lehet rossz a 0.sáv és 0.szektora, ekkor nem bootolható.
>(uefinél még ekkor is bootol)

Javaslom:
- Próbálj egy image-t csinálni a samsungról
- image visszatöltés a wd-re
- ha nem ok, akkor másik hdd-re is

Ennyit nem er.
A mentes tobb,mint 1 ora, a visszarakas mar gyorsabb, de akkor mar inkabb csinalok egy frissito telepitest, az hamarabb kesz lesz.

>ui: clonezillánál, ha disk to disk módban klónozol és az
> mbr-t is klónozod, akkor nem kell a fixboot, fixmbr sem!
Ezt csak azert csinaltam, mert nem bootolt.

Kozben eszembe jutott valami az oskorbol.
Amikor a suliban regebbi gepeket klonoztam a fog-gal, ami szinten partclone,partimage-t hasznal, ritkan de elofordult, hogy az image lehuzasa utan nem indult a gep. Az ok ami ezt okozta, a setup-ban a winchester beallitasainal volt (van?) egy beallitas, hogy
LBA vagy Normal vagy MAX vagy Auto???
Ha itt nem a "jo" beallitas volt vagy rosszul ismerte fel a hdd-t, akkor bizony nem bootolt.
A helyere beallitva minden helyrejott..
Ezt meg kiprobalom, ha nem megy igy sem akkor marad a javito,frissito telepites-