Szia!

I: wsus offline : Letölt mindent és egyszer egy hdd-re és arról frissíted az oprendszert/rendszereket. II: Feltelepítesz egy win10-et, majd használod a microsoft honlapján a frissítő segéd alkalmazást és egyből a creators update packot telepíti. ( sok idő ez is 1-2óra is lehet) Ezután még manuálisan is el kell indítanod a kimaradt/új frissítesek miatt a windows update-jét

Egyik módszer sem 5 perc, de gyorsabb a hagyományos vagy automata módtól.
Üdv!