Közben megnéztem, az e2guardian sem tud transzparens módban ssl-t szűrni.
Akkor marad a squidguard kézi fordítás :(
Pedig még az utolsó hetekben élesben is akartam tesztelni ezt a szervert.

Igen, én is néztem a pfsense-t, de ugyanabból a megfontolásból, mint Te, én
is hanyagoltam.

Köszönöm a segítséget, majd referálok hogy sikerült! ;)

Üdv,
Venczel József

2017. május 31. 14:57 Fehér Sándor írta, <