Hali! Én köszönettel és nagy örömmel mennék Péterhez Kistelekre!

Két ok: 1. voltunk már páran ott. Nagyon jó és hasznos volt!

2. Nálam a Vedresben Szegeden jelenleg kármentős állapot van, nem igazán
tudnánk gyakorlatozni. Később azonban mindenképp szeretném Péternek is
viszonozni a meghívást.

Szegedről autóval mennék, azaz 4-en még beszállhatnak hozzám.

Péter, kérlek írj neked megfelelő időpontot, ahová tudunk jelentkezni. Esetleg
egy új szálat lehetne indítani…

Köszönettel,

Aszti Laci

rencergazdi