Hello!
Lassan meg van a 15 fo, orulok neki, de nem hiaba hivtam otletborzenek.
Nem kivanok tobb napon keresztul eloadast, gyakorlatot tartani.
Bemutatnam, amit osszehoztam a rendszeremben, de a vege teljesen nyitott
vegu.
Masok is elmondhatnak ok hogy csinaljak, eldontenenk mit probaljunk ki a
gyakorlatban is, vagy esetleg akar mindenki mast is kiprobalhatna, megcsak
nem is ua-on kellene dolgoznunk.
Segitenenk egymasnak, az elkeszitett virtualis gepeket meg haza lehet vinni.
Szoval nem tervezek orakra lebontott mit csinalunk tervet, csak az eleje
biztos.
Csak hogy ne csalodjon senki sem.
Udv:
Peter