Hát akkor az megoldódott :)

Nálunk viszont csak úgy bírtunk dolgozni, hogy a (programhiba miatt hibásan
kitöltött) végleges nyomtatást pdf-be nyomjuk, azt átkonvertáljuk doc-ba,
ott kiszedjük, ami nem jó, betesszük ami jó, és onnan nyomtatjuk a spéci
papírra.

Eddig működik, bár még csak 2 gyerek van készen, de legalább haladunk :)