2017.06.22. 10:13 keltezéssel, Csernus-Turza Áron írta:
Molnar Peter írta:
Hello!

>Lenne egy kérdésem a FOG project-tel kapcsolatban.
>Azt hogyan lehet megoldani benne, ha utólag kell pl. egy
>kisebb programot telepíteni több, akár minden gépre.
>Új image, vagy van rá egyszerűbb megoldás?

Bar nem volt meg szuksegem ra, de erre szolgal a SNAPIN a fog-ban.

...és elég macerás (volt amikor Én teszteltem). Ez valóban nem a FOG erőssége.

Én anno Win7 alatt használtam a FOG 0.32-es verziójában a snapin funkciót Flash, Shockwave, K-Lite Codec, Firefox, stb. frissítésére.
Amióta a Flash, Firefox frissül automatikusan, azóta nem használom.
Flash-ből általában msi verziót telepítettem így, a többi szoftverből pedig SFX exe-t csináltam és azt telepítettem. De Flasht is telepítettem SFX exe-ből ami egy install.bat fájlt indított el, ez volt a tartalma:

@echo Installing: Flash Player v17.0.0.169 (Plugin-based)
@"install_flash_player_17_plugin.exe" -install
@echo Installing: Flash Player v17.0.0.169 (Internet Explorer)
@"install_flash_player_17_active_x.exe" -install
@echo Done!

Ugyanez Firefox-ra:
@echo Installing: Firefox 26.0
@"Firefox-Setup-26.0.exe" -ms
@echo Done!

stb. A lényeg, hogy mindegyiket silent, unattended módban futtattam.
Teszt jelleggel sikeresen telepítettem, így VLC-t, Java RE-t, Acrobat Readert.

De futtattam Visual Basic szkripteket is snapin-nel a gépeken.

Veres Sándor