Sziasztok!

Ez nálunk is döcögősen ment, beállítottam a rekordot és nem történt
semmi, futottunk pár kört sikertelenül, végül az igazgatónk járt O365
oktatásra és az azt vezető Microsoftos hölgynek szólt, aki másnapra
elintézte. Elvileg, ha a papírokat beadtad, nekik kellene ellenőrizni a
rekordot, csak valahogy be vannak lassulva.

Üdv.:

 Csaba

---