> Kéne venni egy gép felőli végén 2 usb-s (plusz tápos) kábelt, rádugni
hátulról,
> és ott is hagyni fixen. Akkor csak 1x kell bemászni. Máshova meg használja
> meglevő kábelt.
> Ilyesmit:
> https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2053587.m570.l131
> 3.TR0.TRC0.H0.Xusb+y+external+cable.TRS0&_nkw=usb+y+external+cable&
> _sacat=0

Ezzel nekem két bajom van:

1. Neki ez a speckó csatija van a vinyó felől. Én egy ilyen csatit már
tönkre tettem csak azzal, hogy a biztonsági mentés HDD-t rendesen a dobozába
akartam tenni és kihúztam, meg vissza. Kontaktos lett. Külső háza így kuka.
Nekem ez sokkal gyengébbnek tűnik mint a hagyományos USB.

2. Elég hosszú kellene azért ebből is, mert a gép a földön van. Ilyen
hosszon pedig két USB-ből mekkora feszültség esés lesz? Elég vajon még így
is?

Ha működne aktív HUB-al én még mindig azt tartanám a leg célra vezetőbbnek.
Csak mivel nem tudom, neki nem akarom azt mondani próbáljuk ki, mert ha nem
jön be...

Zsolt