Sziasztok!

Egész éjszaka futott a Kaspersky és nem talált semmit.

Újra rádugtam a gépet a netre, hasonló az üzenet, de most TrendMicro-s javítást javasol. (Pláne gyanús...)

Kitöröltem a cache-t: ugyanaz

Próbáltam csinálni új FF profilt: ugyanaz

VPN-en beléptem a suliba, beállítottam a proxynkat (akkor ő oldja a DNS-t is): ugyanaz

Néztem a routeren a FF és a Chrome is ugyanoda jelentkezik be, a facebook.com-on belül...

A dolog kezd egyre jobban idegesíteni:

1. Ki tehette?

2. Hogyan?

3. Mit csinált?