De ha már benne van a mak kulcs akkor azt is le kell cserélni egy

slmgr.vbs /ipk aaaaa-aaaaa-aaaaa-aaaaa-aaaaa

paranccsal, és utána jöhet amit írtál. Nyilván az aaaaa-k helyére a kinézett kulcs kerül: https://msdn.microsoft.com/hu-hu/library/jj612867%28v=ws.11%29.aspx

Rögtön telepítés után elvileg nem kell mert a kms kulcs van beledrótozva a telepítőbe, de mak kulccsal nem fog a sulineten aktiválni.

Illetve annyi, hogy nekem rearm nélkül is működik, olyant még soha nem csináltam mert nem volt rá szükség.