2017.07.05. 11:50 keltezéssel, Molnár Péter írta:
Hello!
>A Péter által említett LTSB az egy külön állatfaj, azért nem lehetett aktiválni, >mert a MS még nem tette közzé a GVLK KMS kulcsot hozzá. Illetve nem tudom hogy próbálta-e a
>2015 LTSB kulccsal az aktiválást.
Porbaltam, nem megy.
>Nincs benne windows store, edge böngésző, csempés appok
Ez suliba szerintem nem is kell.

Tudom hogy nem kell, szinte ijesztően tökéletes lenne, és lehet hogy win7 helyett érdemes lenne kipróbálnom az LTSB 2015-öt, de nem találtam működő letöltést se x86-ra se x64-re. Mondjuk az x86 jobban kellene, <= 1GB ramos 775-ös gépeinkre a 64 bites nem való, de ezt még kevesebb helyen említik mint a 64 bitest, bár van pár újabb gépünk amin azt is ki tudnám próbálni.