> Néhány dolog nem volt egyértelmű számomra. Mi másik 2 iskolával közösen
> pályázunk, általános iskola vagyunk, mi csak a DFT-t készítjük a magunk
> részéről.

Más is így csinálja...

> 1. Az igazgatónő választott 2 aló tagozatos szövegértéssel kapcsolatos
> csomagot és egy felsős szövegértéssel kapcsolatos csomagot. Ezek előre
> rögzített tartalmúak. Van viszont a módszertani és műszaki útmutató végén
> egy táblázat eszközfelsorolással. Ezt nem tudtam hová tenni. Ezen eszközök
> hogy kerülnek a képbe?

Olvasd el a csomagok leírását, abban benne van, hogy mi kell a
kivitelezéshez. Tervezzétek meg, hogy hogyan fogjátok megvalósítani (pl.
egy tanterem, csoport...), ehhez a leírás alapján milyen és mennyi eszköz
szükséges (most doksi nélkül, azt hiszem az a 2. pont vége). Végül adjátok
meg, hogy a megvalósításhoz nektek ezekből az eszközökből mire van még
szükségetek (ez talán a 3. pont vége)

Pl. kellhet 6 tablet egy tablettartó-töltővel, 1 érintőképernyős tábla, 1
tanári laptop és egy 3D nyomtató, 6 LEGO storystarter csomag.... (valahol a
csomag leírásában az is szerepel, hogy hány diáknak kell 1 tanulói
eszközcsomag)

> 2. A pályázatba hogyan kerülnek konkrét összegek (kell-e most egyáltalán
> forintosítani)? Én nézegettem az interneten, de még kevés cég kezdett ezzel
> foglalkozni, ajánlatokat készíteni.

Van egy műszaki specifikáció (valamelyik doksi 6. pontja), minőségileg
(minimum) annak meg kell felelnie az eszközöknek. Ott találsz darabszámra
is korlátokat!
A táblázat és az igények alapján nézhetsz árakat. Konkrét árajánlatot nem
kell kérned, de pl. a csomagok szoftvere, a LEGO elég konkrét árral bír.
Amit kinézel, az tájékoztató jellegű, mert a végén közbeszerzés lesz.
A pályázatnak van az eszközbeszerzésre korlátja, amit azért illik szem
előtt tartani, ez a pályázott összeg 20%-a (kósza hírek szerint 40% is
lehet) Az összegeknél az a fontos, hogy reális legyen és a kivitelezéshez
szükséges legyen amit rendelsz.
A támogatás jelentős része humán erőforrásfejlesztés. Szerintem a beírt
összegeket országosan összegzik és közbeszereznek és így, a teljes összegre
lesz majd érvényes az értékhatár. Központilag három szempont biztosan van:
a forrás véges, a megvalósítás sikerességét biztosítani kell - szükségletek
alapján kell elosztani, a pályázók egyformán fontosak a többletigényt
egységesen kell kezelni.

> 3. A pályázatba a megvalósításhoz szükséges infrastruktúra fejlesztése
> keretében lehet-e például wifi lefedettség bővítését beleírni, az Internet
> hozzáférés szabályzására hardver- vagy szoftver eszközre támogatást
> igényelni?

NEM.
(Én is azt kértem volna leginkább, mert a gyerek hoz valamilyen tabletet
esetleg, de nem hoz internetet...)
(((Azt hallottam, hogy a WIFI-re lesz hamarosan egy másik keret. Nagyon
várom...)))

SzTZs