Jól gondolod.

Nálunk tartottam több alkalommal "előadást" a kollégáknak, amin elmagyaráztam az ilyen és ehhez hasonló módszereket.

Illetve tudatosítottam bennük, hogy bármilyen iskolai szolgáltatással (és úgy egyébként más szolgáltatónál is) kapcsolatban kapnak ilyen tartalmú levelet, ahol rossz nyelviséggel, "érdekes" feladótól és adatokat kérnek azt rögtön kérdés nélkül shift+del+enter töröljék. Az iskolai szolgáltatásokkal kapcsolatban rajtam kívül senki nem fog semmit kérni, nekem meg nincs ilyenekre szükségem. (És más szolgáltatónak sem, a privát életében használt szolgáltatásokkal kapcsolatban...)

Illetve tájékoztatást kaptak a levelezéssel kapcsolatban is, mint pl

- kliens oldali programok (mobil, desktop)

- webmail felület

- IMAP, POP, SMTP, Exchange majd a végén együtt beállítottuk a kütyüjét mindenkinek

- cc, bcc

- 100 címzett helyett levlista, csoportok, stb

Nagyrészt megértették szerencsére.

A saját levelezésünkhöz mindenki megkapta pdf formában is interaktív ábrákkal, gif-ekkel a szájbarágós útmutatót, amit az oktatáson végigvettem velük gyakorlatban is.