2017.07.18. 11:11 keltezéssel, k...@mayten.sch.bme.hu írta:
On 2017-07-18 09:54, Gyulai László wrote:
Szép amit írsz, az üzleti szférában van is értelme. Szerintem az

nem csak az uzleti szfera mukodik penzzel. Az allami is. Ne gondold, hogy csak mert allami iskolaban dolgozol, ingyen van a penz es nem kell megkuzdeni erte.
Én ezt egy szóval sem mondtam hogy ingyen van. De nem az excel táblával kell megküzdeni érte. Oda akármit írsz, a bértábla az bértábla. Esetleg lehet próbálkozni érdekérvényesítő szerveződéssel, bár ismerjük az eddigiek hatását, esetleg a maga idejében majd a szavazófülkében, de ott sem biztos, hogy jobban alakul a dolog.

ugyanazon adatok 1-2 havonta történő ismételt bekérése mindig más
formájú, zárolt, copy-paste tiltott excel táblában, természetesen
tegnapra, ami adatok ráadásul az ő jogosultságaikkal elvileg 1

Szoval te komolyan azt gondolod, hogy ul valaki egy iroasztalnal es egesz nap azon agyal, hogyan tudna teged, titeket megszivatni vagy meg tobb felesleges munkara kesztetni?
A jelek sajnos komolyan erre mutatnak. Vagy ami talán még ennél is rosszabb, hatalmas, ordító inkompetenciára. Vagy csak a saját ignorálhatóságát próbálja elfedni vele.

tevékenységet tudjon prezentálni, nyilvánvalóan el sem olvassák. Ha a
Petőfi összest kezdenénk el szavanként beleírni, az ugyanúgy jó lenne.

Javaslom Zsuzsa vonatkozo valaszat. Amikor majd egy ev mulva azt probalod mondani, hogy mar tavaly is jeleztem, hogy... nos, nem jeleztel te semmit. Petofi osszes, meg a rendszer kijatszasa az nem jelzes semmire.
Olvastam, de az hogy jelzek valamit, az nekem valahogy nem jön össze a munkaidő nyilvántartással. Az ilyenek más vonalon mennek. Mellesleg annak sincs eredménye, de azt nem adjuk fel, folyamatosan írásban jelzünk, de láthatóan nem vagyunk a centrum szíve csücske. A kedvesebb tagintézménynek lehet új szervere meg új gépek meg némi kényelmi beruházások, mi meg oktassunk informatikát 478-as foglalatú gépeken amiket már 10 éve ki kellett volna dobni... A rendszer üzemben tartása folyamatos, a konkrét jelzett egyedi hibáknak és a megoldásuknak pedig visszakereshető írásos nyoma van, függetlenül a munkaidő nyilvántartástól. A petőfi összessel annyit akartam jelezni, hogy hülye kérdésre hülye válasz dukál, illetve amennyit ér az egész, a végeredmény érdemben nem tér el attól, hogy valós adatok helyett petőfi sorait írom a táblázatba (amúgy nem írom, csak a helyzetet próbáltam érzékeltetni). Mikor átvettek, minden pontosan leltározva lett minden elérhető adattal, új nyilvántartási számok alá. Minden beszerzés és selejtezés is rajtuk keresztül megy, az ő nyilvántartási számaik alatt, amit ők adnak a nyivántartásuk alapján. Mi a fenének kell állandóan jelentéseket küldözgetnünk az általuk vezetett nyilvántartásról? Ordítóan látszik a küldött táblázatokon hogy se egyesíteni, se exportálni nem fogják, nyilvánvaló hogy nem használják semmire.

próbálnák majd használni, hogy ha nem úgy jönnek majd ki a beírt
percek, akkor azt keményen a dolgozó ellen fordítják. Nem csoda, hogy
valaki nem szívesen asszisztál a saját maga ellen fordítható
pszichológiai hadviseléshez.

Oszinte leszek: en nem tudom elkepzelni, hogy az ev 11 honapjaban, a het ot napjan minden reggel haboruba induljak, stresszelve, rettegve, hogy kivel vagy mivel kell megkuzdenem. Lelkileg elfaradnek, ha nekem napi nyolc orat pszichologiai hadviselest kellene csinalnom. Nem is tudnek produktiv lenni. Napi nyolc ora embertelen sok ido, a legtobb ember tobbet van a kollegaival, mint a csaladjaval, ha nem szamitom az alvasra forditott idot. Ha komolyan ugy gondolod ahogy leirtad, szerintem neked a legkisebb problemad az, hogy egy excelben vezetned kell, mit irsz le.
Kicsit kétkedve kérdezem: ugye nem Magyarországon élsz? Tudjuk mi hogy milyennek kéne lennie, de az abszurdisztáni lét az nem ilyen. Produktivitás az állami szférában? A hét vicce. Hatékonyság? Azzal a siserehaddal akik ezeket a táblázatokat küldözgetik? Rossz az egész rendszer. Mindent az ivarszerv legvégén tartózkodó tényleges munkavégzőkön akarnak megspórolni, holott nem feltétlen ez lenne a helyes út. De nem akarok elkezdeni politizálni, ez nem az a fórum. Amúgy nekem nem kell excelben vezetnem semmit, nem én vagyok a témaindító. Nálunk jelenléti ív van. De oda is teljesen mindegy mi van beírva, szerintem soha senkinek egy perc túlórát sem fizetnek ki.
udv
adam