>Találkozott már valaki közöletek hasonló problémával? Valakinek van tippje, hogy mi okozhatja ezt a hibát? Ezt hívják elektronikai (kondenzátor) hibának, ami kondenzátor cserével megjavul(hat).
Elég sokféle idegesítő problémát okozhat.
A switch mennyi idős?
2-3 éves kor után jelentkezik a hiba a tp-link "szerű" eszközöknél, ha 0/24 órában mennek.

A folyamat:
Az eszköz jól működik, de a kondenzátorok már fáradoznak és határértéken vannak >>>> áramszünet >>>> eszköz kihűl és utána már nem indul el.

Elektronikai ismerős tudja javítani az eszközt vagy inkább cserét javasolok ha van rá keret.

2017. 08. 07. 15:58 keltezéssel, Budapesti Ward Mária Ált Isk és Gimnázium, Rendszergazda írta:

Sziasztok!

Nagyon furcsa hibával találtam magam szembe. Egy iroda átrendezés és egy nyomtató okozta áramszünet után közvetlenül a switchről nem akar működni az access pointunk.

A switch egy 24 portos gigabites TP-link switch. A router egy MikorTik RB750 GL.

A kábelen rákötött gépek, nyomtatók tökéletesen működnek, rögtön kapnak ip-t, elérik a hálózatot. Az access pointok viszont nem csatlakoznak a hálózathoz. Próbáltam TP-Link TL-WA901ND típusú AP-vel, amin OpenWRT fut és fix ip van rajta beállítva és Ubiquiti Unifi AP AC-vel is, ami DHCP-n kapja az ip címet. A jelenség mindkét esetben ugyanaz. Ha közvetlenül a switchre kötöm az AP-t nem kap hálózatot, ha az eszköz és a switch közé beteszek egy másik switchet, akkor tökéletesen működik. A laptopok közvetlenül rákötve és plusz switch után is működnek.

Találkozott már valaki közöletek hasonló problémával? Valakinek van tippje, hogy mi okozhatja ezt a hibát?

Előre is köszönöm!

Harmat Attila

*Budapesti Ward Mária Általános Iskola, Gimnázium és Zeneművészeti Szakgimnázium*
1056 Budapest, Irányi utca 3.
Telefon: +36 1 797-7792; +36 1 797-9291 | Mobil: +36 30 862-2699
www.wardmaria.hu <http://www.wardmaria.hu/> | www.facebook.com/BudapestiWardMariaIskola <http://www.facebook.com/BudapestiWardMariaIskola>