Rövid volt a kábel, és csak egy volt bekapcsolva. Végül egy csere switch
orvoslta a problémát.
Köszönöm a válaszokat!

Harmat Attila

Nem lehet hogy légköri elektromosság másodlagos indukciós hatása okozta
a problémát?
Az AP-k általában hosszú kábellel csatlakoznak, és állandóan be vannak
kapcsolva, elsősorban ezeknél jelentkezik a villámcsapás okozta károsodás.
A kérdéses AP-k mind üzemben voltak, az áramszünet előtt?

2017.08.07. 15:58 keltezéssel, Budapesti Ward Mária Ált Isk és
Gimnázium, Rendszergazda írta:

> Sziasztok!
>
> Nagyon furcsa hibával találtam magam szembe. Egy iroda átrendezés és
> egy nyomtató okozta áramszünet után közvetlenül a switchről nem akar
> működni az access pointunk.
>
> A switch egy 24 portos gigabites TP-link switch. A router egy MikorTik
> RB750 GL.
>
> A kábelen rákötött gépek, nyomtatók tökéletesen működnek, rögtön
> kapnak ip-t, elérik a hálózatot. Az access pointok viszont nem
> csatlakoznak a hálózathoz. Próbáltam TP-Link TL-WA901ND típusú AP-vel,
> [...]

*Budapesti Ward Mária Általános Iskola, Gimnázium és Zeneművészeti
Szakgimnázium*
1056 Budapest, Irányi utca 3.
Telefon: +36 1 797-7792; +36 1 797-9291 | Mobil: +36 30 862-2699
www.wardmaria.hu | www.facebook.com/BudapestiWardMariaIskola