Bocsánatot kérek a hiányos leírásért, nem vagyok otthon a raidben

- Windows Server 2008 R2 van a lemezeken
- Raid-ről indul a rendszer
- Hardware raid: Dell e2k-ucp-61-(b). raid1-en volt, (opcióként még raid0
van) de miután nem ment a szinkron az új lemezzel egy útmutató alapján ezt
deaktiváltam. Ha most újra akarom aktiválni, akkor azt írja hogy minden
adat törlődni fog a volume diskről.
- az fs a filesystem rövidítése? ez esetben: ntfs

Előre is nagyon köszönöm a segítséget!

Harmat Attila

Egy jópár infó hiányzik így senki sem tud segíteni nektek:
- milyen oprendszer van a diszkeken
- a raid-ről indul a rendszer?
- milyen raid? ( hw és/vagy szoftver raid raid1 vagy raid0 vagy raid10
stb. linux/windows/alaplapi)
- milyen fs van a raid alatt?

Minimum ennyi infó kellene elsőre.

*>* <mailto:johnny1107 at gmail.com
*>>*     2017.08.07. 15:44 keltezéssel, Budapesti Ward Mária Ált Isk és