Üdv!

Vett a suli 3 tábla szettet, de én még ilyet a büdös életben nem szereltem
fel, a karbantartóra meg nem lehet támaszkodni mert ahol csak lehet kerüli
a munkát.

 1 db SMART Board SB480 típusú interaktív tábla (77” képátló, 4:3 képarány,
DViT technológia, 2 érintéses [dual touch] kialakítás, elektronikus
tolltartó nélküli kivitel, 1 darab toll, SMART Notebook oktatói szoftver (1
év ingyenes szoftverkövetéssel), 2 év garancia)

- 1 db Optoma X-305ST közeli vetítési távolságú projektor (DLP technológia,
XGA felbontás, 3.000 ANSI Lumen, 18.000:1 kontrasztarány, 2 év garancia)

Ezt a kettőt kéne összehoznom. A táblának a leírásában meg van milyen
magasra (205cm. a tartó) stb. Projektornak is hogy hogy kell összeszerelni.
Az is meg van milyen messzire kell a projektort rakni. Egyetlen dologban
akadtam el, hogy a projektor állványát milyen magasra rakjam a tábla
tetejéhez képest? Vagy tökmindegy, majd tudom állítani a projektor
konzolját?

Köszi előre is :)