Sziasztok!
Elméletileg a nem Közép Mao Régióba tartozó iskolák legkésőbb jövő év
végéig kapnak wifit és sávszélességbővítést(talán már a pályázatokat is
kiírták), a többiek ha talán 2019-ben, ha találnak rá forrást. Nem tudom ti
hol vagytok helyileg? A Kmr -re elméletileg a klik elkülönített info
fejlesztésre pénzt, legalábbis ezt mondta a Pölöskeiné tavaly összel, aztán
elment.
A klikket ismerve erre azonban csak akkor alapozhatunk, ha valakinek ez az
érdeke.
Udvözlettel:Czita Zoltán