Hellótok!

Nyilvánosan használható gépeink törlés/telepítés/átkonfigurálás elleni védelmét eddig a Commodo Time Machine programmal oldottuk meg, de az újabb és újabb Windows verziók egyre bizonytalanabbá tették a működését. Azt találtam ki, hogy Vendég fiókként léptetem be őket - hiszen ezért van. De: nem tartományban futnak a gépeink - nincs tartományvezérlőnk, hanem munkacsoportok szerint működünk.
Nekem ez teljesen ismeretlen terület.
Hol tudom engedélyezni a Vendég fiókot? Milyen lehetőségei vannak/nincsenek a vendégnek? Hogyan, és hol tudom paraméterezni az egyes gépek vendégjogait? Hol van dokumentálva - esetleg összefoglalóan? Tudom-e menteni és visszatölteni az egyszer beállított értékeket, hogy azt másik gépen beimportáljam?
Köszönöm előre is a segítséget.

Üdv: